söndag 10 januari 2010

När jag var på Det goda köket - mässan i höstas så svarade jag på några frågor kring naturgodis och proppade i dem svaren i en låda full med andras svar på samma frågor. Detta hade jag helt förträngt så jag blev smått shockad när jag kom hem från Thailand till en korg fylld med 6.5 kilo naturgodis. Japp 6.5 kilo. Så nu blir det till att knapra cashew, pecan, valnötter, chilinötter (som jag inte ens gillar), jordnötter, japanmix, gojibär och något som jag är väldigt fascinerad av: cashewnötter med smak av sourcream and onion. Jag har ännu inte vågat öppna dem.

Jag är alltid överglad när jag vinner saker men även naturgodis är skrämmande i för stora mängder. 6.5 kilo. Chilinötter någon?

2 kommentarer:

  1. Åh gu va gott =D Jag hade blivit överlycklig! =D Mycket fin blogg för övrigt =) Har länge funderat över att skaffa en själv, men det har inte blivit av än.. Hade gott! /Mia

    SvaraRadera
  2. Nötterna med sourcream and onion-smak är mina absoluta favoriter. Inte alls så läskiga som man kan tro. ;-)

    SvaraRadera