söndag 8 november 2009

Fördelarna med en matglad pappa

Ni har väl inte missat att det är Fars dag idag? Här hemma får pappa bestämma dagens planer, i alla fall så länge dem går ihop med mina och mammas planer ;) Nej, skämt å sido, nu är det ju så att jag har en fader som delar mitt intresse för mat så istället för att gå och kolla på golfutrustning eller fiskespön så bär det idag av till matmässan "Det Goda Köket". Jag har inte läst så värst positiva rapporter därifrån och egentligen gillar jag inte att gå på sista dagen av mässor. Men what the heck, jag har en svaghet för provsmak så förhoppningsvis blir jag nöjd i alla fall.


I enighet med pappabestämmer-principen så blir det rimmad, bräckt oxbringa till middag som jag passade på att inhandla i Hötorgshallen när jag var där igår. Jag knorrar lite över husmanskosten som vanligt. Och som vanligt kommer jag säkert tycka att det är okej när jag väl äter det.



Återkommer med rapport både från mässan och bringan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar