tisdag 20 oktober 2009

Tillfälligt Avbrott

Tänkte förvarna om att det kommer att bli tyst här på bloggen i ganska precis två veckor framöver. Detta för att jag imorgon ska bege mig till Tanzania! Jag och 19 av mina skolkamrater ska åka på en studieresa där vi alla ska utföra efterforskningar för våra olika 100poängsprojekt som alla som går sista året på gymnasiet gör. Jag och min klasskamrat Hanna ska undersöka den Tanzaniska sexualundervisningens eventuella Aids-förebyggande effekter.

Ikväll har jag rejäl resfeber och vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Klart är i alla fall att de två första dagarna kommer att tillbringas vid Kilimanjaro för safari. Kanske bjuder resan även på kulinariska upplevelser? Jag har verkligen ingen aning om vad jag slänger mig ut i. Men jag är nästan säker på att det blir en resa full med oförglömliga upplevelser.

Men som sagt, håll ut i 2 veckor.
Jambo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar