tisdag 15 december 2009

Vem har sagt att julklapar bara är till för att ge bort till andra?

Idag sprang jag runt som en galning i snöyran på stan halvt ihjälstressad. Då stod den där mitt framför mig: boken som utger sig för att vara "en oumbärlig bok för alla chokladfantaster". Så det var praktiskt taget boken som köpte mig och inte tvärtom. Detta var min julklapp till mig själv och från vad jag har hunnit läsa i eftermiddag så är det en riktigt lovande bok med fina bilder, bra indelning av recept och framförallt: chokladrecept som jag verkligen vill pröva. Så till alla chokladfantaster som är bosatta i Stockholm kan jag ge tipset att den oumbärliga boken just nu finns till det överkomliga priset 79 kronor på Bokia i PK-huset vid NK. Nu ska jag bläddra vidare i boken och njuta, för imorgon vid den här tiden sitter jag på ett flyg till Thailand. Lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar