onsdag 25 augusti 2010

1 år! ....och en vecka

Jag har varit så upptagen med att flytta in på college här i Georgia att jag totalt missade att för en vecka sedan fyllde Jättegott! ett år. Jag får snoka reda på en godsak (det är inte precis brist på söta saker häromkring) som jag kan fira mig själv med. Jag ångrar inte för en sekund att jag började blogga, det har givit mig själv en receptbank men också öppnat upp mina ögon för alla medbloggare som dagligen inspirerar. Nu ska jag försöka hålla igång bloggen här på andra sidan Atlanten. Det kommer förmodligen inte bli särskilt tät bloggning men hang in there guys, jag kan klara det ett år till!

Tack för att ni läser :)

1 kommentar:

  1. Grattis! Jag gillar blogg skarpt, det vet du. genvägar. Håll ångan uppe - dra dig inte för genvägar. Fota skumma produkter, berätta om din saknad efter svenska varor, eller att du inte alls saknar något - men skriv!
    Jag ser fram emot att läsa...

    SvaraRadera