onsdag 19 augusti 2009

Äntligen!

Jag har äntligen, efter en lång tids funderingar, låtit mitt stora matintresse resultera i en matblogg! Och jag vet, jag vet, det finns redan en uppsjö av människor som utger sig för att laga mat värd att delge cyberspace men för 17, jag ger det ett försök och tröttnar jag eller börjas det kasta cyberägg på mig så är det väl bara att stänga ner. Men tills dess tänker jag delge anrättningar som jag är extra nöjd med och tips på produkter mm. Räkna med blandning! Jag lagar mat från alla möjliga kök och jag diskriminerar varken modernt nytänk eller traditionella, rustika recept.

Då var vi igång!

2 kommentarer:

  1. Varför låta sig hindras av att det redan finns en massa matbloggar? Jag har läst här inne en stund nu, och gillar verkliogen ditt sätt att skriva. Och så är du himla duktig för din ålder - inte meningen att låta patroniserande, ta det som en ärligt menad komplimang!

    SvaraRadera
  2. Tack! Verkligen, betyder mycket för mig eftersom av alla dessa matbloggar så är din blogg en av få som jag faktiskt lagar recept från, och jag har aldrig blivit missnöjd :)

    SvaraRadera